It's mah birthday

Idag fyller jag 19 år! Hurra hurra hurra! Jag blev väckt på morgonen med sång och frukost, sedan har jag och mamma stått och bakat världens godaste efterrätt som vi ska äta imorgon. Ni får se vad det är för något imorgon och då tänkte jag även lägga upp receptet så att ni också kan göra den för det är sååå gott. Nom nom nom.


Jag ska alldeles strax bege mig iväg in till stan för att träffa Moa och Saga. Vi tänkte ha ett eget litet minifirande på en pub. Det ska bli mysigt! Alldeles lagom, tycker jag. Jag är ju trots allt allergisk mot stora kalas och högtidsfiranden. Dessutom ska våra grannar ha fest ikväll (de har delat ut lappar och förvarnat hela grannskapet) och om jag vid den tidpunkten är någon annanstans och tar en öl med mina kompisar så slipper jag höra grannarna skråla till E-type och schlagerdängor klockan tre på natten. 

Såhär tuff ser denna nittonåring ut idag. Bu!

Fast egentligen är jag såhär glad:

Och här ser ni min mysiga frukost tillsammans med tvåtusentalets finaste solrosbukett! Solros är min absoluta favoritblomma.


Mamman

Grattis älskade barn ❤️🌻🌻🌻❤️

2017-09-16 / 20:57:59
Pauline Hurtig

grattis!

2017-09-18 / 13:27:48
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
ajlimullersandvik.blogg.se

min favoritblomma är också solros :D

2017-09-18 / 13:29:41
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback