Gästinlägg (Alice)

Tjabba tjena hallå, Claras blogg!

Mitt namn är Alice (@paraplyhandtag på insta!) och jag är en god vän till bloggägaren. Jag har fått i uppdrag att bidra med lite roliga videos i detta inlägg, så här är ett urval som alltid får mig att skratta. Och jag kan väl börja direkt med att rekommendera att en skruvar ner volymen då vissa videos kan vara lite högljudda. 

Är även medveten om att min humor kan vara lite… intressant. Så om du inte finner mina videos roliga här och nu skulle jag rekommendera att du väntar några timmar, gärna tills du blir lite övertrött, för då kan jag garantera skrattkramp!

Så, hoppas ni uppskattar denna saliga blandning och att i alla fall någon kan få sig ett gott skratt eller två!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback