Hektisk vecka

Vecka fyrtiosju har verkligen varit hektisk. Jag har varit hos psykologen, skrivit ett religionsprov som kändes så dåligt att det gjorde ont i magen när jag lämnade in det, väntat i snöstorm på en 20 minuter sen buss, repat med bandet, skrivit på en historiaredovisning som ska hållas på torsdag - och på mitt argumenterande tål som ska framföras på tisdag - och när fredagen äntligen anlände och vi skulle ha det sååå mysigt fick jag migrän, spydde och somnade i soffan. Vilket fredagsmys.

Såhär fint såg det ut klockan sju på morgonen i onsdags. Jag var för tillfället lyckligt ovetandes om att bussen jag sprungit till skulle vara tjugo minuter sen och att all snö skulle regna bort framåt eftermiddagen.

Under min bussresa gjorde jag även upptäckten att människor (tydligen) använder paraply när det snöar. Hade aldrig skådat något liknande förut men den dagen såg jag hur många paraplyer som helst vandra omkring i snöstormen.

Idag är första dagen på hela veckan som jag känner att jag har fått slappna av och bara njuta av att få finnas till. Mer om det i nästa inlägg - nu måste jag fortsätta skriva på detdärjävlataletsomjagskahållaomtvådagar. Hoppas allt är bra med er, puss hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback