MåNdaG

Idag har jag på mig en svårt hängsleklänning, t-shirt med Star Wars-tryck och tjocka, gosiga strumpbyxor med hål vid ena stortån.
 
 
Min första och enda lektion idag är spanska, som jag ska ha från 14:40-16:00. Skönt. Mina måndagar blir alltid som en mjukstart av skolveckan efter två dagars ledighet. Jag gick upp vid 10 och jobbade med mitt gymnasiearbete tills det var dags att traska iväg till bussen. Till och från, men särskilt i denna stund, undrar jag om jag har tagit mig an en för stor uppgift till gymnasiearbetet. Det känns verkligen som att det börjar brinna i knutarna nu. Åtminstone glöder det big time. Ni som redan har tagit er igenom satans stress på jorden (även kallat gymnasiearbete), har ni några tips till mig som kanske kan förebygga en själslig undergång? 
 
Sitter just nu och sipprar på en celsiusdryck med calle 13 i hörlurarna. Väntar på att lektionen ska starta. Tick tack...
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback