Full rulle och fotorulle

Det är fullt upp här för det mesta och jag har svårt att hitta tid till att skriva, men jag har det bra här uppe i Norrland! Idag gick jag, Jenny och småttingarna till affären för att hämta ut en fotoförstoring. Fotot blev liiiite överexponerad men om man står på avstånd och kisar med ögonen är det fantastiskt fint. Vi ska fila lite på redigeringen så att det blir så som vi ville ha det, sedan ska jag visa fotot för er! 

När vi hade hämtat fotot och fikat lite tillsammans i solen gick Jenny till jobbet och jag tog med småttingarna till en lekpark. Vi lekte länge ute i lekparken. Klättrade, åkte rutschkana, gungade och sprang barfota i gräset och spelade fotboll utan boll. Jadå, det går alldeles utmärkta att spela fotboll utan boll! Nyckeln är fantasi.

Nu sover de snart båda två och jag tittar genom dagens bilder kameragalleriet på min telefon. En av bilderna föreställer mig och treåringen när vi skuttade till affären hand i hand. "Traktorn äter blommorna!" förklarade han när han drog sin leksakstraktor genom blommorna som växte längs trottoaren.


MammaMaria

😍

2017-08-11 / 22:38:50
Pappa

Kram på er!

2017-08-11 / 22:43:34
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Härligt att du har det bra i Norrland :)

2017-08-13 / 15:23:37
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Pauline Hurtig

hoppas ni får till det bra :D

2017-08-15 / 19:47:20
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback