The punk way

Bortsett från mardrömmarna jag hade i natt skulle jag nog säga att jag mår mycket bättre idag. Det känns inte längre som att förkylningen blir värre hela tiden utan snarare som att den kanske håller på att klinga av nu. För att ta vara på den lilla ork jag har innan den hinner försvinna igen, startade jag dagen med att ta tag i lite tvätt. Tanken var att jag skulle tvätta färg idag men i efterhand upptäckte jag att det råkat följa med en svart- och vitrandig strumpa och en svart strumpa med vita prickar på. Busigt.
 
Såhär ser det ut när jag har tvättat i alla fall (och i bakgrunden ser ni den fula Sex Pistols-affischen som enbart hänger där för att jag inte ville ha en tom vägg och affishen följde med en skiva jag fick i present). Min tvättlina består av ett tvinnat snöre i polkagrismönster som jag har fäst i sänglampan, i mitt staffli och i en gammal drickaback fylld med vinylskivor. Från början gick snöret bara mellan lampan och staffliet men jag märkte att det blev för tungt för staffliet (det välte) så jag fick ta hjälp av min skivsamling också. Nu känns det inte längre som att spela Jenga varje gång jag ska hänga upp en strumpa. Hurra för det!
 
 
Förresten! Om någon av er inte testat kalsonger än: gör det. Fett bra om du har kort kjol och det blåser ute, eller om du har mens. Enda gången kalsonger inte är fett bra är när det är varmt ute. Då är det svettttttiiiiiiigt.
 

ajlimullersandvik.blogg.se

jag har aldrig testat kalsonger, men har riklig mens så kanske borde investera lite :D Din tvättlina ser dunderhärlig ut, vilken palett :D

Jag förstår att du som vegan inte vill äta någon med animaliska produkter. Jag åt veganskt/helvegetariskt i månader, vettefan varför jag blev köttis igen...

2017-07-01 / 19:13:57
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Days by Johanna

Kanske skulle sno ett par av sambons kalsonger , fast de är nog förstora för mig :)

Lyktorna gjorde vi på jobbet vid halloween, då bilden även togs :)

2017-07-01 / 20:36:32
URL: http://daysbyjohanna.se
~

Din estetik är så grymt härlig!!!! Älskar färgerna och hur du skriver och bah allt. Längtar hela tiden efter nästa inlägg~

Svar: Åhhh gulle! Vad glad jag blir!
caups.blogg.se

2017-07-02 / 11:41:01
Bunny Therése

Tänk att tvätt kunde se så härligt ut! Vilka roliga bilder! ^^

2017-07-12 / 11:04:28
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback