Investeringar

Imorse berättade min partner för mig att en Lager 157 nyligen hade öppnat i Nordstan. Whaaaaat? Då måste vi ju dit! Så vi åkte dit. 
 
För er som inte vet så går jag estetiska programmet med inriktning teater, och som slutproduktion ska vi sätta upp Grease. Jag saknade ett par byxor som kändes karaktäristiska för Kenickie, rollen jag ska spela, så jag passade på att titta lite extra efter det inne på Lager 157. Och ibland har man tur! Jag hittade ett par svarta, högmidjade jeans som hade 70% rea med ett ursprungspris på 300 kronor. Jag betalade alltså endast nittio riksdaler för dessa. Riktigt sköna var de också så jag kommer definitivt att använda de även efter teaterproduktionen.
 
*pose för äkta Grease-känsla*
 
Min partner hittade väldigt fina kläder i en annan butik. Och där är jag längst ner i spegeln, tittut!
 
Vi åt väldigt god lunch på café Sirius som science fiction-bokhandeln har öppnat här i Göteborg. Båda två tog dagens soppa (rostad morotssoppa) med fröknäcke, men bara han tog en sked. Jag, i min fulla blodsocker-snurrighet tog kniv och gaffel och var sedan för trött för att orka gå iväg och hämta en sked. Det blev till att äta soppan med gaffel. 
 
 
Jag köpte trumpinnar och strängar på 4sound också. Strängarna bytte jag så fort jag kommit hem och jag äääälskar verkligen ljudet de ger. Så varmt, lugnt och mysigt.
 
 
 
Har ni gjort några investeringar det senaste?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback